Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
ST-SO 9.00 - 19.00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Reklamace
Reklamace
  1. Postup reklamování zboží:

  • Stáhněte si reklamační protokol pod tímto článkem, doplňte potřebné údaje. Doklad poté přiložíte k balíčku se zbožím.
  • Pokud nechcete vyplňovat formulář, stačí když k zboží přiložíte průvodní dopis s popisem závady.
  • Zboží zašlete na níže uvedenou adresu. Neposílejte prosím na dobírku, zboží nebude přijato.
  • Ve vlastním zájmu si při zabalení a způsobu dopravy počínejte tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Prosíme, pokud je možno poslat i původní obal zboží.
  1. Na jakou adresu mám zboží poslat?

Alex Morgovskyi

Bosyně 15
277 24 - Vysoká

  1. Jak bude reklamace probíhat?

V případě, že reklamace je oprávněná:

  • Bude provedena výměnná zboží. Baterie nelze opravit a proto měníme za nový kus.
  • I když je lhůta na vyřízení reklamace 30 dnů, my vše zvládáme do jednoho týdne. :-)
  • V případě že baterka nefunguje a zákazník nám pošle zboží a už nemá zájem o baterku (třeba koupil nový notebook nebo jiný důvod) – vracíme peníze na účet.
  • Jedním slovem: snažíme se o minimum „Byrokracie“ a maximum „Výsledku“!

V případě, že reklamace je neoprávněná:

  • Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi..

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
  • Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  • Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
  • Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.
  1. Jak dlouho budu očekávat vyřízenou reklamaci?

I když je lhůta na vyřízení reklamace 30 dnů, my vše zvládáme do jednoho týdne. U spotřebního zboží (baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus tím pádem lhůta vyřízení je mnohem rychlejší.

  1. Jaká je záruka na baterie?

Záruka na baterie:Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost výrobku, která je v případě baterií 10 měsíců na životnost článků nebo 500 cyklů – platí záruka, která vyprší první.

  1. Jaká je záruka, pokud objednám na firmu/ičo?

Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, u nás má stejné podmínky jako kupující na fyzickou osobu.

 

Máte dotaz, napište prosím na email: info@fresh-energy.cz – Vše rádi zodpovíme.

Reklamační protokol k stažení.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kontaktní informace
Logo
Fresh-Energy.cz
Alex Morgovskyi
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz